Catalina Clemente Calero

Hospitalet del Llobregat

Província: Barcelona

Àmbit: Cultura

Descripció Professional

Experiència laboral

ACCOUNT MANAGER

Gener 2015 – juny 2022 | Antena International

  • Gestionar satisfactòriament la relació i els aspectes contractuals amb els clients.
  • Planificació i seguiment de l’acompliment dels calendaris d’implementació de noves produccions i desplegament de nous productes.
  • Elaboració d’informes segons la periodicitat establerta per a la gestió i seguiment del desenvolupament dels projectes per als diferents clients.
  • Redacció de la memòria anual per a cada projecte i client.
  • Col·laboració amb els departaments i responsables d’educació, premsa i comunicació dels clients.
  • Coordinació amb els responsables tècnics de contractació i dels departaments legals dels diferents clients per tal d’elaborar els acords i contractes de col·laboració.
  • Elaborar i gestionar els pressupostos específics i balanç de resultats per cada client i projecte per tal d’assolir els objectius marcats.
  • Renovació de contractes i elaboració de documentació pels processos de licitació.
  • Assoliment d’objectius de vendes i operatius.
  • Col·laboració en el disseny, desenvolupament i implementació de continguts històrics.
  • Promoure acords de col·laboració amb altres entitats de l’àmbit turístic i educatiu per tal de facilitar les visites.
  • Identificació de noves oportunitats de negoci per tal d’incrementar els ingressos i/o el nombre de visitants.

 

CLIENT SERVICES MANAGER

Febrer 2013 – desembre 2014 | Antena International

     

  • Gestionar satisfactòriament la relació i els aspectes contractuals amb els clients.
  • Seguiment del desenvolupament dels projectes i elaboració d’informes interns i per al client.
  • Col·laboració amb els departaments i responsables d’educació, premsa i comunicació dels clients.
  • Coordinació amb els responsables tècnics de contractació i dels departaments legals dels diferents clients per tal d’elaborar els acords i contractes de col·laboració.
  • Elaborar i gestionar els pressupostos específics i balanç de resultats per cada client i projecte per tal d’assolir els objectius marcats.
  • Col·laboració en el disseny, desenvolupament i implementació de continguts històrics.

 

RESPONSABLE D’OPERACIONS

 Abril 2007 – gener 2013 | Antena International

 

  • Definir les necessitats de personal de cada projecte amb el departament de Recursos Humans.
  • Elaboració d’informes interns.
  • Selecció i formació de personal.
  • Gestionar i coordinar amb els assessors laborals externs la informació per a l’elaboració de les nòmines del personal.
  • Gestionar les incidències i peticions extraordinàries dels clients referents al manteniment del servei, incloent-hi neteja i seguretat, o d’events especials

 

SITE MANAGER

Febrer 2005 – març 2007 | Antena International

 

  • Gestionar i motivar el personal assignat al projecte per tal d’assolir un servei excel·lent.
  • Formació del personal.
  • Elaboració d’informes pels diferents departaments interns.

 

COORDINADORA DE MUSEU

Octubre 1998 – febrer 2005  |  Serveis Educatius Ciut’art

  • Coordinació i disseny d’activitats educatives.
  • Coordinació d’equips de treball.
  • Formació de nou personal.
  • Suport executiu i logístic de les tasques a realitzar per l’equip.
  • Coordinar la circulació del públic i acollida de grups
  • Realització de visites guiades i itineraris bilingües anglès-català/castellà

Què ofereix ?

Apassionada de la cultura i el patrimoni, he desenvolupat la meva activitat professional en l’àmbit  de la gestió i promoció cultural portant a terme projectes de produccions de contingut audio i multimèdia per a diversos museus (Fundació Joan Miró, Museu Marítim de Barcelona, Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, Museo Nacional del Prado), llocs patrimonials (La Pedrera, Casa Batlló, Jaciments d’Empúries i Ullastret), i institucions culturals i religioses (Sagrada Família, Abadia de Montserrat, Catedral de València, Catedral de Toledo, Catedral de Mallorca).

Soft Skills

Capacitat d’anàlisi de resultats

Orientada a la clientela

Orientada a l’assoliment

Capacitat de negociació

Direcció de persones

Contacte

Sol·licita informació sobre el Programa DONES AMB IMPACTE