Consol Vancells Casanovas

Sant Cugat del Vallè

Província: Barcelona

Àmbit: Empresa - Consultoria

Descripció Professional

Soc Consultora en comunicació de marques i Interim Manager.

Acompanyo a empreses, institucions i professionals en projectes temporals de reputació, comunicació i màrqueting digital per impulsar la seva marca corporativa, marca de lloc i marca personal (corporate branding, place branding/city branding i personal branding).

Paral.lelament faig formació a estudiants universitaris i formació in company a empreses i institucions al voltant dels mateixos temes.

Amb +25 anys d’experiència, faig esment dels tres projectes més destacats de la meva carrera professional, previs a l’actual:

  • 2017-2021: He liderat el Projecte Marca Barcelona a l’Ajuntament de Barcelona durant els darrers 5 anys, co-creant el nou relat de Barcelona amb +200 professionals de tots els àmbits d’activitat.
  • 1999-2013: Anteriorment, vaig ser Directora de comunicació i màrqueting del Teatre Nacional de Catalunya durant 14 anys amb un equip de 20 persones.
  • 1989-1994: Vaig dirigir durant els primers 5 anys la Fundació Enriqueta Villavecchia per a nens i nenes amb càncer de Catalunya, creada pel meu pare, Antoni Vancells i jo mateixa. La Fundació ja ha complert els 34 anys, guardonada amb la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya.

Què ofereix ?

CONSULTORIA. INTERIM MANAGEMENT

1. Estratègia d’IMPULS de MARCA CORPORATIVA i MARCA PERSONAL

Descripció: Projecte per dissenyar conjuntament una estratègia de comunicació de l’empresa ò el perfil professional, amb propòsit i contingut diferenciat de la marca.

Serveis: Inclou una auditoria i una anàlisi i diagnòstic digital, 1 qüestionari 360º personalitzat, 2 sessions de treball i una presentació de l´Estratègia de comunicació de marca + DIGITAL.

2. Estratègia  d’IMPULS de MARCA CIUTAT

Descripció: Projecte per dissenyar conjuntament una estratègia de city branding/place branding liderada per l’administració local en col·laboració amb grups d’interès econòmics, socials i institucions amb propòsit i contingut diferenciat de la marca.

Serveis: disseny a mida del projecte, inclou una auditoria, anàlisi i diagnòstic digital, estudi de mercat, tallers de co-creació del relat i pla d’acció.

Durada: entre 12 i 36 mesos

3. Estratègia de DINAMIZACIÓ

Descripció: A partir de l’estratègia, inclou el disseny d’un pla d’acció personalitzat, com a full de ruta per fer créixer la marca, amb cronograma de tot el procés, responsabilitats assignades, valoració econòmica i seguiment de la l’ execució.

4. Direcció de comunicació EXTERNA

Descripció: Acompanyament continuat per al disseny, l’execució i el seguiment d’estratègies de marca, comunicació i màrqueting digital en format d’Interim Management.

1. MARCA PERSONAL en temps de canvi

A qui s’adreça: a professionals en procés de canvi, a estudiants de final de grau, màster o cicles formatius que volen incorporar-se al mercat laboral i no saben com.

Idiomes: català, castellà i anglès
Durada: 2h

2. Formació UNIVERSITÀRIA

A qui s’adreça: a estudiants universitaris de grau, postgrau o màster que vulguin aprofundir en estratègies de branding personal, corporatiu i de lloc.
Idiomes: català, castellà i anglès
Durada: formats de 2, 15 i 40 hores.

3. Formació IN COMPANY

A qui s’adreça: a empreses i professionals que requereixen una actualització de la seva formació en comunicació i branding, especialment digital i de continguts.

Idiomes: català, castellà i anglès.
Durada: a mida

4. Formació PLACE BRANDING/CITY BRANDING

A qui s’adreça: a administracions locals ò territorials que requereixen un nou impuls de la seva marca de lloc per a la promoció econòmica del territori.

Idiomes: català, castellà i anglès.
Durada: a mida

 

Contacte