ERIKA CASTILLO OLIVER
Arenys de Mar
Província: Barcelona
Àmbit: Turisme - Restauració
Descripció Professional
Hola! Em dic Erika i sóc llicenciada en Turisme i tinc un màster en Gestió i Excel·lència Empresarial. Porto més de 14 anys viatjant sola, una trajectòria que m’ha permès desenvolupar una mirada pràctica, cultural i humana sobre els viatges.
Parlo cinc idiomes i compto amb una àmplia experiència en el sector turístic, especialment en recepció, relacions públiques i gestió d’operacions de viatge, tant en entorns hotelers com en projectes vinculats a l’organització d’experiències.
Aquesta combinació de formació, experiència i recorregut personal em permet acompanyar les dones amb una metodologia pròpia: cap, cor i carrer.
Què ofereix ?
Em dedico a l’assessorament de viatges i al disseny d’experiències personalitzades, amb especial focus a Europa, Amèrica del Sud i altres destinacions que conviden a mirar cap enfora i cap endins.
Ofereixo assessories 1:1, xerrades i viatges en grups reduïts, pensats tant per a dones que volen fer el seu primer viatge soles, com per a aquelles que ja viatgen però busquen viure el camí d’una manera diferent.
A més, soc autora del llibre Viajar sola empieza aquí, sobre grans viatges i gestió emocional pel camí. 📖✨