Gemma Casas

Berga

Província: Barcelona

Àmbit: Empresa - Consultoria

Descripció Professional

Vols temps? primer posa rodre a la gestió interna del negoci.

Hola, soc la Gemma i soc gestora de processos i millora de la planificació i productivitat; per dir-ho d’una manera més simple i pràctica: t’ajudo a posar ordre a la teva empresa.

M’he format en les àrees d’administració, i direcció hotelera i en els últims 2 anys he sigut Assistent Virtual.  En aquests anys he comprovat que el punt «dèbil» comú de totes les emprenedores (independentment dels seus anys d’experiència) és la falta d’organització interna i d’una bona estructura de processos. Això comporta la falta de temps, estrès, angoixa, i aquella sensació de: «faig de tot menys el què és important per la meva empresa i per mi».

Porto l’ordre a l’ADN i he vist com amb processos pràctics i senzills podem fer grans canvis.

Soc propera i m’agrada el tu a tu i que les meves clientes se sentin còmodes i acompanyades en tot moment.

Vols temps? posa ordre;  no tens temps per posar ordre? Jo t’ajudo!

Què ofereix ?

🤝Soc aquí per AJUDAR-TE a crear aquesta necessària estructura interna:

✅ Creació de processos pràctics i fàcils

✅ Organització interna que sigui eficaç i àgil amb el “quadre de mandos”

✅  Una planificació i gestió del temps real i adaptada a les teves necessitats per aconseguir ser més productiva, eficient i tenir temps de qualitat; en definitiva posar en valor la teva feina i a tu com a professional. 

Ara sí que la cosa canvia, oi?, i el més important: no estaràs sola en aquesta transformació real del teu negoci.

Durant 3 mesos t’acompanyo en tot aquest procés, revisant juntes la situació, i un cop fet l’anàlisi et preparo els processos, plantilles i documents que necessitis, alliberant-te de feina perquè puguis començar a treballar des d’una altra perspectiva i com més aviat millor.

Contacte