
Rosa Pujol
Tarragona
Província: Tarragona
Àmbit: Màrqueting - Comunicació - Publicitat
Descripció Professional
Crec que el que et diferencia de la competència no és el teu producte o el teu servei. Segurament ja saps que el que vens soluciona el problema del teu client. Però, ho sap el teu client per què t’ha de triar a tu?
El meu propòsit és acompanyar a emprenedores i empresàries perquè comuniquin el valor del seu negoci i posicionar-les dins d’un món ple de competidors.
Em dic Rosa Pujol i soc copywriter. I, com que a mi tampoc m’agraden les paraules en anglès, et diré que soc traductora d’idees.
Tradueixo les teves idees genials en textos que venen als clients que et mereixes.
Perquè en el fons, en un món on la oferta és tan àmplia, allò que et diferencia la resta no és QUÈ vens, sinó COM ho expliques per tal que els clients entenguin que tu ets la solució que necessiten.
Vull ser-te molt clara: jo no soc redactora. Soc venedora a través de textos que connecten amb els teus potencials clients. La meva feina no és (només) escriure bé i bonic. Em dedico a redactar textos que converteixen visites en contactes potencials. Vaja, que amb les paraules adequades impacto positivament en el teu compte de resultats.
M’he dedicat 12 anys a vendre i a definir estratègia de negoci en una empresa de software i és per això que ara poso al teu abast tot aquest coneixement per impulsar la venta al teu projecte.
Soc només a un email de mostrar-te que la teva veu pot ressonar amb la dels teus clients.
Ens llegim.
Rosa
PD. En la meva faceta creativa també escric bonic, només pel plaer d’escriure. És per això que en aquesta fitxa també trobaràs l’adreça del meu blog personal. Sovint hi escric relats i de vegades parlo de maternitat.
Què ofereix ?
T’ofereixo textos que venen el teu producte o servei a través de l’escriptura persuasiva.
Potser alguna vegada has sentit que t’agradaria:
- Dedicar temps al teu negoci i deixar d’estressar-te pensant en qué explicar a la teva newsletter.
(Perquè, a mi m’ho pots dir, la vas començar a escriure perquè tothom en té una)
- Oblidar-te d’aquesta pàgina en blanc que et molesta i et recorda que fa dies que no publiques res al teu blog.
(De fet comences a odiar la idea de seguir mantenint-lo, perquè no saps ni per on començar)
- Traduir les idees que tens al cap i escriure-les perquè sonin igual de bé que sonaven al teu cervell quan se’t va il·luminar la bombeta
(Però en realitat els textos de la teva web no plasmen, ni de lluny, el que vols mostrar)
En definitiva, t’agradaria que tot allò que transmets al món fos coherent amb el que realment ets.
I, és més, t’agradaria no haver de pensar en qué redactar per a vendre. Doncs aquí et puc donar un parell de idees.
Des de Inlines Copywriting impulso la comunicació del teu negocio així:
- redacto els textos que necessitis per a la teva web, xarxes o fins i tot per aquest congrés on t’han convidat a parlar i no saps com enfocar. Tu m’explicaràs què vols transmetre i jo ho transformaré en un text que parli realment de qui ets.
- t’acompanyo amb els meus serveis de consultoria estratègica de comunicació. Si en realitat no et costa escriure, però et falta afegir una visió estratègica perquè els teus textos converteixin, llavors això t’interessa. Juntes revisarem la teva programació editorial a xarxes, els nous textos de la teva web o, fins i tot, la teva comunicació directa amb els clients.
Fem un café virtual: tu m’expliques el teu projecte i jo el traduiré en paraules que venen.
Ens llegim
PD. Si has llegit fins aquí, et felicito! Emprendre és de superwomans, no arribar a tot és de mortals. Et sembla que unim superpoders?