Administratiu

Barcelona

Publicat el: 09/04/2024 |

Modalitat: |

Província: |

/

Dades de l'oferta de treball

Publicada: 09/04/2024

Modalitat de Treball:

Tipus de Contracte:

Tipus de Jornada:

Descripció de l'oferta de treball

SOBRE NOSALTRES 🏢

Som una consultora financera especialitzada en startups i pimes innovadores. Oferim serveis de CFO extern, cerca i consecució de finançament públic i privat sota un model a èxit. Alhora, gestionem 3 vehicles d’inversió privada a través dels quals fem inversions en startups tecnològiques. Tenim el plaer de comptar dins dels nostres clients startups molt reconegudes dins de l’ecosistema emprenedor, com Glovo, Colvin, Impress, Ontruck, entre d’altres.

QUÈ OFERIM 📊

  • Treball full time (40h setmanals) amb contracte indefinit o Internship, segons el perfil.
  • Una oficina al centre de Barcelona: Diagonal i Passeig de Gràcia 🌇
  • Bons esmorzars i cafè, els esdeveniments de teambuilding més originals i dos plans anuals per compartir amb tot l’equip 🍽
  • +10 nous amics i companys de feina disposats a ajudar-te i ensenyar-te tot el que saben 🙋🙋‍♂️
  • Un salari competitiu, depenent de les teves habilitats i experiència 💶

 

QUÈ BUSQUEM 🔎

  • Formació Professional a l’àrea administració, comptabilitat i similars.
  • Capacitat de treball en equip, aprenentatge ràpid i resolució de problemes.
  • Actitud proactiva i orientada al client.
  • Interès pel sector de startups i tecnologia.

QUINES TASQUES REALITZARÀS 💻

  • Assessorament/realització i seguiment de justificacions d’ajudes i subvencions públiques, incloent-hi la recopilació de documentació rellevant, seguiment de terminis i preparació d’informes detallats per garantir la transparència i el compliment normatiu.
  • Elaboració de factures de vendes, garantint la precisió i coherència de les factures emeses i seguiment dels pagaments.
  • Conciliació bancària de manera periòdica, garantint l’exactitud i la consistència dels registres financers de la companyia.
  • Recepció, control i remissió de totes les factures de despeses a la gestoria per comptabilitzar-les.
  • Control de resums de targetes de crèdit i conciliació contra els tiquets de despeses.
  • Gestió dels tiquets de despeses.
  • Definició i implantació de processos i sistemes administratius.
  • Gestió de compres d’insums per a l’oficina.
  • Gestió de proveïdors d’ofimàtica, control d’actius físics, adquisició d’insums i gestió de manteniment.
  • Gestió del manteniment integral de l’oficina.

Requeriments mínims

Com inscriure's a la formació?

Si creus que el teu perfil s’adapta a allò que estem buscant pots enviar-nos el teu CV a comunicacion@intelectium.com, estarem encantats de valorar la teva candidatura!

Persona de contacte: Inés Martínez