Administrativa d’Aprovisionament i compres generals
Rubí
Publicat el: 09/04/2023 |
Modalitat: Indefinit |
Província: Barcelona |
Àmbit: Administració - Gestió |
Salari: 21000€
- 21000€
/ Any
Dades de l'oferta de treball
Descripció de l'oferta de treball
Àmbit: Administració - Gestió
El Servei d’Inserció de Rubí Forma precisa personal administratiu d’aprovisionament i compres generals amb horari de dilluns a dijous de 8 a 17h i divendres de 8 a 14h i amb ubicació a Rubí. Informem que les persones interessades en aquesta oferta seran contactades pel nostre centre RUBÍ FORMA mitjançant correu electrònic per tal de vehicular la candidatura amb la gestió d’aquesta oferta de treball.
Detall de les funcions del lloc de feina
En dependència directa de Direcció Financera (60% tasques): Compres generals de l’empresa: petició, comparativa i negociació de pressupostos de renting de vehicles, carretons, viatges (volsm hotels, lloguer de vehicles), material auxiliar (vestuari, material d’oficina) o subministraments (telefonia, llum, aigua Coordinació del manteniment d’edificis en general Suport al departament ‘Administració General (40% tasques): Gestió de email general Tramesa i recepció de correu postal Arxiu d’administració general Recepció de factures de proveïdors
Requisits
- Experiència 3 anys. Experiència en compres generals (material d’oficina, subministraments, etc…) coneixements de comptabilitat resident al vallès occidental persona proactiva, acostumada al treball en equip, amb inquietuds es valorarà experiència en sistemes erp pot ser un perfil junior però amb experiència mínima de 3 anys
- Títol fp de grau superior
- Títol fp de grau superior – administració
- Competències / coneixements: cfgs administració i finances o similar valorable coneixements d’anglès permís de conduir b domini del paquet office
Condicions del lloc de treball
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres beneficis: el salari és de 21.000€ bruts anuals. possibilitat d’1 dia de teletreball per setmana
Requeriments mínims
- Experiència 3 anys. Experiència en compres generals (material d’oficina, subministraments, etc…) coneixements de comptabilitat resident al vallès occidental persona proactiva, acostumada al treball en equip, amb inquietuds es valorarà experiència en sistemes erp pot ser un perfil junior però amb experiència mínima de 3 anys
- Títol fp de grau superior
- Títol fp de grau superior – administració
- Competències / coneixements: cfgs administració i finances o similar valorable coneixements d’anglès permís de conduir b domini del paquet office
Com inscriure's a la formació?
Enviar CV a: rmps@ajrubi.cat o inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06038850
Persona de contacte: Rosa