Administrativa facturació clients
Girona
Publicat el: 17/05/2023 |
Modalitat: Indefinit |
Província: Girona |
Àmbit: Administració - Gestió |
Salari: 1470€
- 1470€
/ Mes
Dades de l'oferta de treball
Descripció de l'oferta de treball
Àmbit: Administració - Gestió
Descripció de l’oferta
Cerquem Administratiu/va per l’equip d’Administració i Finances de les oficines centrals de Sumar.
Detall de les funcions del lloc de feina
– Elaborar i executar aquelles tasques relacionades amb l’àrea de clients d’acord amb els procediments prèviament definits i vetllant per la màxima qualitat i efectivitat. – Gestionar la recollida de documentació dels diferents centres, revisar i arxivar correctament. – Mitjançant l’ús de l’ERP de SUMAR, elaborar la facturació segons la tipologia dels diferents serveis gestionats per SUMAR. – Gestió i control de remeses bancàries de cobraments. – Seguiment de la cartera de clients i gestió d’impagats. – Comptabilització.
Requeriments mínims
Requisits
- Experiència 2 anys. Experiència: disposar de 2 anys d’experiència en una posició similar.
- Títol fp de grau superior
- Administració
- Català (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)
- Espanyol (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)
- Competències / coneixements: perfil competencial: pensem amb un/a professional habituat al treball en equip, metòdic/a, analític, amb capacitat d’organització i resolució d’incidències.
Com inscriure's a la formació?
Enviar CV a info@sumaracciosocial.cat
O inscriure’s a https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06041688
Persona de contacte: Laura