Administrativa Serveis laborals
Barcelona
Publicat el: 17/05/2022 |
Modalitat: Indefinit |
Província: Barcelona |
Àmbit: Administració - Gestió |
Salari: 1302€
- 1474€
/ Mes
Dades de l'oferta de treball
Descripció de l'oferta de treball
Àmbit: Administració - Gestió
Donar suport de secretariat a la Direcció General de l’entitat i a la Direcció de Serveis Laborals i Jurídics realitzant tasques administratives de gestió del personal d’acord amb les instruccions de la Direcció de Serveis Laborals i Jurídics. Salari brut anual de 18.239 a 20639 eu.
Detall de les funcions del lloc de feina:
En relació al suport administratiu a la Direcció de Serveis Laborals i Jurídics: Transmissió d’informació i dades de personal que aquesta encarregui (absentisme laborals, rotacions, etc.) Elaborar i presentar els documents de treball que s’encarreguin (elaboració de formats i registres de personal) Suport en la realització de calendaris i torns de treball del personal dels centres i serveis. En relació a la gestió de les altes i baixes del personal adscrit als centres i serveis: Recollir la documentació i informació necessària per al registre d’altes i baixes del personal. Remetre les altes i baixes del personal a l’administració competent Remetre la documentació del personal que s’escaigui (contractes, altes i baixes) a la Direcció del Centre o Servei al que està adscrit. En relació a l’elaboració del contractes laborals i les nòmines, IRPF, model 190 i altres necessaris en la gestió del personal: Realitzar les tramitacions necessàries per al càlcul de les nòmines mensuals, seguretat social i IRPF Mantenir, controlar i custodiar l’arxiu de la documentació laboral que fa referència a altes i baixes del personal i nòmines, en suport paper i informàtic. Tramitació dels contractes laborals Arxivar correctament la documentació en paper i electrònica vetllant per la confidencialitat.
Requeriments mínims
- Experiència 1 anys. 1 any en administració , gestió de nòmines i relacions laborals .
- Administració i finances
- Català (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
- Competències / coneixements: Formació professional, de grau mitjà o superior en l’ àmbit administratiu. Formació complementària en gestió de nòmines i seguretat social Coneixements del programa A3 i Siltra
Com inscriure's a la formació?
Envía CV: jordiau@sinergia.org
Des de: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06018310
Persona de contacte: Jordi Autet