Dades de l'oferta de treball
Publicada: 01/09/2023
Modalitat de Treball: Semipresencial
Descripció de l'oferta de treball
Àmbit: Dret
Les característiques de la vacant
o El teu contracte serà indefinit.
o Treballaràs a jornada completa (40h/s) amb un horari flexible: podràs començar de dilluns a dijous entre les 7:30h i les 9h del matí i plegar entre les 16:30h i les 18h (segons el temps de descans que empris per dinar -entre 30 i 60 minuts-) i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h.
o El nostre model de treball és híbrid i flexible, gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal·lacions de Barcelona o Manlleu (els dies de presencialitat són dimarts i dijous).
El perfil professional que necessitem
Per a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l’equip els següents coneixements, experiència i competències. Continua llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip!
Formació i coneixements clau:
o Formació universitària en Dret.
Es valorarà Màster, Postgrau o formació específica en Compliance i/o coneixements de sistemes de Compliance.
o Idiomes: Català C1, Castellà C1 i Anglès (C1).
Valorem l’experiència de 2 anys en:
o Contractació nacional i internacional.
o La Llei de Contractació Pública Espanyola (procediments de contractació, tipologia de contractes públics, criteris de valoració, adjudicació i formalització del contracte, recursos en matèria de contractació, pròrrogues,…).
o La Llei de Protecció de Dades Personals.
Competències i habilitats que busquem:
o Iniciativa, planificació i orientació a l’assoliment d’objectius.
o Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi.
o Proactivitat i autonomia.
o Identificació i compromís.
o Comunicació.
o Intel·ligència emocional.
o Treball en equip i cooperació.
Ubicació:BARCELONA – BARCELONÈS – 08007 BARCELONA
Detall de les funcions del lloc de feina
Com aportaràs valor a l’equip?
Un cop t’incorporis al nostre equip d’Administració, els teus reptes i responsabilitats seran les següents:
o Revisar contractes mercantils entre l’empresa i les empreses client (privats com públics -entre un 40 i un 50% de facturació es al sector públic-).
o Revisar NDA amb les empreses client i coordinar-se amb l’equip d’administració de l’empresa per donar compliment als acords establerts.
o Revisar les clàusules de compliment de la LOPD i coordinar-se amb l’equip d’administració per donar compliment als requeriments establerts.
o Donar resposta puntualment a les consultes internes a través del sistema de ticketing.
o Treballar amb la Direcció d’Administració i el Responsable del Sistema de Gestió (alineats amb l’estratègia del grup) per la implantació d’un sistema de Compliance que garanteixi el compliment normatiu de l’organització a través dels procediments establerts.
o Coordinació amb els advocats externs per la preparació i presentació de recursos de contractació o similars si és necessari.
o Coordinació amb el Grup quan sigui necessari.
Condicions del lloc de treball
Contracte laboral indefinit
Jornada completa
Requeriments mínims
Formació universitària en Dret.
Es valorarà Màster, Postgrau o formació específica en Compliance i/o coneixements de sistemes de Compliance.
o Idiomes: Català C1, Castellà C1 i Anglès (C1).
Valorem l’experiència de 2 anys en:
o Contractació nacional i internacional.
o La Llei de Contractació Pública Espanyola (procediments de contractació, tipologia de contractes públics, criteris de valoració, adjudicació i formalització del contracte, recursos en matèria de contractació, pròrrogues,…).
o La Llei de Protecció de Dades Personals.
Competències i habilitats que busquem:
o Iniciativa, planificació i orientació a l’assoliment d’objectius.
o Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi.
o Proactivitat i autonomia.
o Identificació i compromís.
o Comunicació.
o Intel·ligència emocional.
o Treball en equip i cooperació.
Com inscriure's a la formació?
Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06048858
Persona de contacte: Sara