Dades de l'oferta de treball
Descripció de l'oferta de treball
Àmbit: Altres
HELPOINT SERVEIS – És una consultoria única especialitzada en la selecció de perfils d’oficis i professionals qualificats. Donem cobertura a nivell nacional i internacional connectant el talent que els nostres clients necessiten.
Som especialistes en processos derivats de la trajectòria laboral de l’empresa i entenem la dinàmica del canvi. Treballem juntament amb els gremis especialitzats del sector; per això ens ajuda a conèixer la normativa vigent de manera actualitzada.
Oferim serveis de selecció/avaluació de persones, gestió interna de l’equip humà i suport al canvi executiu i de gerència.
Estem buscant per a grup líder de concessionaris incorporar al seu equip un/a: ASSESSOR/A DE SERVEI a MONT RAS.
La seva missió principal serà l’assessorament de serveis automoció, realització de pressupostos i facturació, planificació i organització del treball en taller i de la seva correcta execució segons allò previst i fixat per les marques.
CONDICIONS I BENEFICIS LABORALS:
- Contracte: Indefinit, amb període de prova.
- Jornada laboral: Completa, 40 hores setmanals.
- Horari: de dilluns a divendres de 8.00 a 13.00 i de 15.00 a 19.00 h (9 hores/diàries).
- Retribució: Conveni Metall Girona – 1.600€ bruts mensuals (22.400€ /anuals) + Variables (NPS, Facturació…).
- Pagues anuals: 14.
- Desenvolupament i creixement professionals.
- Formar part d’un equip dinàmic i amb un servei exclusiu pel client.
- Formació continuada a càrrec de l’empresa Estabilitat laboral i bon ambient de treball.
- Bones habilitats digitals (coneixements de Paquet Office, correu electrònic i internet).
- Capaç de gestionar i liderar equip de tècnics i vetllar pel bon funcionament del taller.
- Persona responsable, activa, dinàmica i orientada al client.
- Apassionat del món de l’automoció.
- Metòdic, ambiciós, planificat i acostumat a treballar per objectius.
- Disposar de carnet de conduir i vehicle per accedir a la delegació.
Detall de les funcions del lloc de feina
• Assessorament al client de tots els aspectes del servei que necessita, fent una recepció directa al costat del vehicle i aportant les explicacions tècniques necessàries.
• Gestió i obertura de les ordres de treball, supervisant terminis de reparació i confirmant cada acció amb el client.
• Potenciar la venda de serveis del taller recolzant-te a les campanyes existents.
• S’encarregarà de tots els aspectes del lliurament del vehicle: comprovant els treballs realitzats, la factura, el seguiment i l’explicació de cada detall al client.
• Fidelització al client mitjançant seguiments que verifiquin el nivell de satisfacció desenvolupant el teu treball d’acord amb els estàndards de qualitat existents.
• Planificació de cites mitjançant la recepció de trucades, visites o mailing.
• Recepció de vehicles a taller i seguiment de la reparació del vehicle.
• Creació de pressupostos i facturació.
• Recepció activa i venda creuada.
• Preparació de lliurament dels vehicles.
Condicions del lloc de treball
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de ‘1600’ fins a ‘1700’
Requeriments mínims
- Experiència 4 anys. • experiència prèvia com a assessor i/o recepcionista de taller de cotxes.
- Títol fp de grau mig
- Títol fp de grau mig – manteniment i serveis a la producció
- Català (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
- Espanyol (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
- Competències / coneixements: • bones habilitats digitals (coneixements de paquet office, correu electrònic i internet). • capaç de gestionar i liderar equip de tècnics i vetllar pel bon funcionament del taller. • persona responsable, activa, dinàmica i orientada al client. • apassionat del món de l’automoció. • metòdic, ambiciós, planificat i acostumat a treballar per objectius.
- Permisos de conduir: b
Com inscriure's a la formació?
Inscriure’s al link https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06053740
Persona de contacte: Eva