Atenció al client
Palafrugell
Publicat el: 17/06/2022 |
Modalitat: Temporal |
Província: Girona |
Àmbit: Administració - Gestió |
Salari: 20000€
- 20000€
/ Any
Dades de l'oferta de treball
Descripció de l'oferta de treball
Àmbit: Administració - Gestió
Atenció al client per multinacional
GIRONA – BAIX EMPORDÀ – 17210 PALAFRUGELL
Detall de les funcions del lloc de feina
Vetllar per la prestació d’un servei excel•lent als clients, atenció telefònica, processar les comandes, processar les incidències amb els clients, treballar en equip, entre d’altres.
Requisits
- Competències / coneixements: estudis d’administrativa o atenció al client, comerç i màrqueting, publicitat o turisme. domini del català o castellà. Anglès nivell b2, francès: valorable nivell mitjà. domini del paquet office experiència en atenció al client mínima de dos anys.
Condicions del lloc de treball
- Contracte laboral temporal (2 mesos)
- Jornada completa
- Altres beneficis: contracte temporal per substitució. jornada completa en horari de dilluns a dijous 8:30 a 13:30 h i tardes de 15 h a 18 h. (amb flexibilitat). Divendres de 8:30 a 14:30 h sou brut anual aproximat 20.000 € bruts anuals.
Requeriments mínims
- Competències / coneixements: estudis d’administrativa o atenció al client, comerç i màrqueting, publicitat o turisme. domini del català o castellà. Anglès nivell b2, francès: valorable nivell mitjà. domini del paquet office experiència en atenció al client mínima de dos anys.
Com inscriure's a la formació?
Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06020652
Persona de contacte: RRHH IPEP