Carbon Advisor (Manlleu)

Manlleu

Publicat el: 14/11/2023 |

Modalitat: |

Província: |

Àmbit: |

/

Dades de l'oferta de treball

Publicada: 14/11/2023

Modalitat de Treball:

Tipus de Contracte:

Tipus de Jornada:

Descripció de l'oferta de treball

Àmbit:

Les característiques de la vacant o Treballaràs a jornada completa amb un horari flexible distribuït de dilluns a dijous de 8-9h a 17-18h i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h. o El nostre model de treball és híbrid i flexible, gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal·lacions de Madrid, Barcelona, Manlleu o bé des de qualsevol punt d’Espanya. El perfil professional que necessitem Per desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem buscant una persona que aporti a l’equip els següents coneixements, experiència i competències. Segueix llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip! Formació i coneixements clau: o Formació en: Ciències Ambientals, Biologia, Enginyeria (Ambiental, Industrial, Forestal, Química), Economia, Administració i Direcció d’Empreses o altres titulacions similars. Màsters i postgraus en: o Sostenibilitat i Medi Ambient, Finances Sostenibles, Responsabilitat Social Corporativa, Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Social i Econòmica o similars. Valorem també la formació específica i l’experiència a partir de 5-10 anys en: o Gestió de la sostenibilitat en una organització, entre ells: sostenibilitat corporativa, petjada de carboni, estratègies de descarbonització i compensació. o Especialització en sostenibilitat o ESG amb experiència prèvia en àrees tècniques i desenvolupament de projectes relacionats amb la sostenibilitat. o Desenvolupament de nous negocis o posició comercial similar. o Idiomes: Castellà (C1), Anglès (C1) i es valorarà el Català (C1). o Informàtica: Nivell avançat en l’ús d’Excel. Valorem també: o Màster, postgrau o doctorat en l’àmbit del canvi climàtic o la planificació estratègica. o Bon coneixement de la proposta climàtica d’Anthesis Lavola i de tots els passos del full de ruta NetZero. o Coneixement de l’impacte climàtic i apassionat per la sostenibilitat. o Formació complementària en petjada de carboni. Quines són les teves competències i habilitats? Ens agradaria que poguessis aportar a l’equip: o Identificació i compromís amb els valors de l’empresa. o Orientació comercial i comunicació assertiva. o Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi. o Proactivitat i empoderament personal. o Lideratge. o Intel·ligència emocional i social. o Iniciativa, planificació i orientació a l’assoliment d’objectius. o Fortes habilitats socials i capacitats creatives. o Emprenedor, entusiasta, inspirat, col·laborador, enèrgic i, sobretot, connector de persones. o Habilitats per funcionar independentment amb grans ambicions. o Excel·lents habilitats de comunicació.

BARCELONA – OSONA – 08560 MANLLEU

Detall de les funcions del lloc de feina

Un cop t’incorporis al nostre equip de NetZero, els teus reptes i responsabilitats seran les següents: o Desenvoluparàs i impulsaràs l’estratègia del servei, l’accés al mercat i el pla comercial, en estreta col·laboració amb la Direcció de la Solució i la Direcció Comercial, a nivell regional i del grup. o Identificaràs oportunitats en les quals els crèdits de carboni puguin tenir impacte i donaràs suport a les vies de reducció d’emissions dels clients. o Lideraràs l’obertura de mercats i proporcionaràs una visió detallada de la capacitat d’Anthesis Lavola d’oferir solució de gran impacte i elevat valor afegit amb l’adquisició de crèdits de projectes robustos i creïbles. o Estaràs altament involucrat en activitats de desenvolupament comercial relacionades amb la seva oferta de serveis, inclosa la resposta a oportunitats d’empreses clients, t’uniràs a trucades o reunions de vendes, administraràs propostes i desenvoluparàs nous negocis directament amb empreses client potencials (noves o existents), gestionant el cicle de vendes de grans comptes. o Gestionaràs el control financer i operatiu del servei, treballant en estreta col·laboració amb la Direcció de la Solució. o Informaràs a la Direcció de la Solució dels avenços. o Exerciràs el control tècnic, econòmic i administratiu dels projectes. ­ Elaboraràs ofertes i detectaràs noves oportunitats de continuïtat amb l’empresa client. ­ Gestionaràs el contracte. ­ Executaràs el projecte d’acord amb les especificacions del contracte signat, negociant amb l’empresa client totes les ampliacions que se’n derivin i plantejant noves ofertes o ampliacions del contracte. ­ Efectuaràs el seguiment econòmic del projecte. ­ Identificaràs i minimitzaràs els riscos del projecte. ­ Realitzaràs un bon acompanyament de l’empresa client durant la durada del projecte. o Comprovaràs que estiguem aportant solucions excel·lents i líders en el mercat, incloent la definició i organització de les ofertes del servei i materials de suport, com per exemple, materials comercials, propostes, pressupostos, etc., supervisaràs el desenvolupament del mercat fent seguiment de les competències i les necessitats de les empreses client, per evolucionar les ofertes, eines i enfocaments actuals per satisfer i superar les necessitats de l’ empresa client. o Contribuiràs a la comprensió dels serveis oferts internament i externament, a través de sessions d’aprenentatge, webinars, publicacions en xarxes, etc. i donaràs suport a l’equip quan sigui necessari.

Condicions del lloc de treball

  • Contracte laboral indefinit
  • Jornada completa

Requeriments mínims

Com inscriure's a la formació?

Inscriure’s al link:

https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06053169

Persona de contacte: Sara