Dades de l'oferta de treball
Publicada: 14/11/2023
Modalitat de Treball: Semipresencial
Descripció de l'oferta de treball
Àmbit: Altres
Les característiques de la vacant o Treballaràs a jornada completa amb un horari flexible distribuït de dilluns a dijous de 8-9h a 17-18h i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h. o El nostre model de treball és híbrid i flexible, gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal·lacions de Madrid, Barcelona, Manlleu o bé des de qualsevol punt d’Espanya. El perfil professional que necessitem Per desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem buscant una persona que aporti a l’equip els següents coneixements, experiència i competències. Segueix llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip! Formació i coneixements clau: o Formació en: Ciències Ambientals, Biologia, Enginyeria (Ambiental, Industrial, Forestal, Química), Economia, Administració i Direcció d’Empreses o altres titulacions similars. Màsters i postgraus en: o Sostenibilitat i Medi Ambient, Finances Sostenibles, Responsabilitat Social Corporativa, Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Social i Econòmica o similars. Valorem també la formació específica i l’experiència a partir de 5-10 anys en: o Gestió de la sostenibilitat en una organització, entre ells: sostenibilitat corporativa, petjada de carboni, estratègies de descarbonització i compensació. o Especialització en sostenibilitat o ESG amb experiència prèvia en àrees tècniques i desenvolupament de projectes relacionats amb la sostenibilitat. o Desenvolupament de nous negocis o posició comercial similar. o Idiomes: Castellà (C1), Anglès (C1) i es valorarà el Català (C1). o Informàtica: Nivell avançat en l’ús d’Excel. Valorem també: o Màster, postgrau o doctorat en l’àmbit del canvi climàtic o la planificació estratègica. o Bon coneixement de la proposta climàtica d’Anthesis Lavola i de tots els passos del full de ruta NetZero. o Coneixement de l’impacte climàtic i apassionat per la sostenibilitat. o Formació complementària en petjada de carboni. Quines són les teves competències i habilitats? Ens agradaria que poguessis aportar a l’equip: o Identificació i compromís amb els valors de l’empresa. o Orientació comercial i comunicació assertiva. o Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi. o Proactivitat i empoderament personal. o Lideratge. o Intel·ligència emocional i social. o Iniciativa, planificació i orientació a l’assoliment d’objectius. o Fortes habilitats socials i capacitats creatives. o Emprenedor, entusiasta, inspirat, col·laborador, enèrgic i, sobretot, connector de persones. o Habilitats per funcionar independentment amb grans ambicions. o Excel·lents habilitats de comunicació.
Detall de les funcions del lloc de feina
Un cop t’incorporis al nostre equip de NetZero, els teus reptes i responsabilitats seran les següents: o Desenvoluparàs i impulsaràs l’estratègia del servei, l’accés al mercat i el pla comercial, en estreta col·laboració amb la Direcció de la Solució i la Direcció Comercial, a nivell regional i del grup. o Identificaràs oportunitats en les quals els crèdits de carboni puguin tenir impacte i donaràs suport a les vies de reducció d’emissions dels clients. o Lideraràs l’obertura de mercats i proporcionaràs una visió detallada de la capacitat d’Anthesis Lavola d’oferir solució de gran impacte i elevat valor afegit amb l’adquisició de crèdits de projectes robustos i creïbles. o Estaràs altament involucrat en activitats de desenvolupament comercial relacionades amb la seva oferta de serveis, inclosa la resposta a oportunitats d’empreses clients, t’uniràs a trucades o reunions de vendes, administraràs propostes i desenvoluparàs nous negocis directament amb empreses client potencials (noves o existents), gestionant el cicle de vendes de grans comptes. o Gestionaràs el control financer i operatiu del servei, treballant en estreta col·laboració amb la Direcció de la Solució. o Informaràs a la Direcció de la Solució dels avenços. o Exerciràs el control tècnic, econòmic i administratiu dels projectes. Elaboraràs ofertes i detectaràs noves oportunitats de continuïtat amb l’empresa client. Gestionaràs el contracte. Executaràs el projecte d’acord amb les especificacions del contracte signat, negociant amb l’empresa client totes les ampliacions que se’n derivin i plantejant noves ofertes o ampliacions del contracte. Efectuaràs el seguiment econòmic del projecte. Identificaràs i minimitzaràs els riscos del projecte. Realitzaràs un bon acompanyament de l’empresa client durant la durada del projecte. o Comprovaràs que estiguem aportant solucions excel·lents i líders en el mercat, incloent la definició i organització de les ofertes del servei i materials de suport, com per exemple, materials comercials, propostes, pressupostos, etc., supervisaràs el desenvolupament del mercat fent seguiment de les competències i les necessitats de les empreses client, per evolucionar les ofertes, eines i enfocaments actuals per satisfer i superar les necessitats de l’ empresa client. o Contribuiràs a la comprensió dels serveis oferts internament i externament, a través de sessions d’aprenentatge, webinars, publicacions en xarxes, etc. i donaràs suport a l’equip quan sigui necessari.
Condicions del lloc de treball
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
Requeriments mínims
Com inscriure's a la formació?
Inscriure’s al link:
https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06053169
Persona de contacte: Sara