Consultora Selecció Personal

Granollers

Publicat el: 08/11/2023 |

Modalitat: |

Província: |

Àmbit: |

Salari: 1580€

- 1800€

/

Dades de l'oferta de treball

Publicada: 08/11/2023

Salari: 1580€

- 1800€

Modalitat de Treball:

Tipus de Contracte:

Tipus de Jornada:

Descripció de l'oferta de treball

Àmbit:

HELPOINT -És una consultoria única especialitzada en la selecció de perfils d’oficis i professionals qualificats. Donem cobertura a nivell nacional i internacional connectant el talent que necessiten els nostres clients. Som especialistes en processos derivats de la trajectòria laboral de l’empresa, i entenem la dinàmica del canvi. Treballem juntament amb els gremis especialitzats del sector; pel qual ens ajuda a conèixer la normativa vigent de manera actualitzada. Oferim serveis de selecció /avaluació de persones, gestió interna de l’equip humà i suport al canvi executiu i de gerència. Vols unir-te al nostre equip? Tens experiència com a Consultor/a – Tècnic/a de Selecció? T’agradaria formar part d’una empresa amb un entorn sòlid i dinàmic, amb possibilitats de creixement i formació contínua? Si t’agrada el tracte amb les persones i vols un projecte amb desenvolupament professional, aquesta oportunitat t’interessarà! A causa del nostre creixement ampliem el nostre equip de selecció

BARCELONA – VALLÈS ORIENTAL – 08402 GRANOLLERS

Detall de les funcions del lloc de feina

Quines seran les teves responsabilitats? ·Reclutament i sedàs curricular a través de portals d’ocupació ·Entrevistes telefòniques, videoentrevistas i presencials ·Gestió i seguiment íntegre dels processos de selecció ·Acompanyament en el Onboarding i Formació Inicial de les noves in-corporacions ·Gestió del procés de selecció end to end: job posting, sedàs curricular, entrevistes, presentació de candidats, acompanyar a hiring managers en entrevistes, negociació salarial i tancament de l’oferta. ·Comunicació i coordinació permanent amb els diferents clients in-*ternos ·Participació en projectes transversals enfocats a potenciar la candida-et experience, employer brànding. ·Publicació i difusió d’anuncis laborals en la nostra web i els portals d’ocupació. ·Redacció de perfils curriculars i petició de referències professionals. ·Avaluació de perfils i realització de proves psicotècniques i interpretació de resultats. ·Fidelització i generació d’oportunitats de negoci -Selecció 4.0 (networking, xarxes socials, Linkedin, HeadHunter)

Condicions del lloc de treball

  • Contracte laboral indefinit
  • Jornada completa
  • Salari mensual brut des de ‘1580’ fins a ‘1800’
  • Altres beneficis: teletreball (2 cops a la setmana) parking a càrrec de l’empresa telèfon + portàtil

Requeriments mínims

  • Experiència 5 anys. -formació relacionada: grau en ade, empresarials, rrll o cfgm o cgfs administració o similar. -aportar experiència mínima de 5 anys en un lloc similar o havent desenvolupat projectes de consultoria d’rr. Hh, ett o dpto. De recursos humans – residència a granollers o voltants. idiomes: català i castellans, nadius. -domini avançat del paquet office (outlook, word i excel) i internet. -persona resolutiva, amb iniciativa i proactiva. Amb bona oratòria i dots comunicatius. -amplis coneixements en redacció i ortografia de textos. -capacitat per a manejar altes càrregues de treball -capacitat analítica i per a comunicar-se de manera efectiva amb els nostres clients i col·laboradors
  • Títol de grau
  • Títol de grau – administració i direcció d’empreses-ciències empresarials
  • Català (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)
  • Espanyol (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)
  • Competències / coneixements: -capacitat per a manejar altes càrregues de treball -capacitat analítica i per a comunicar-se de manera efectiva amb els nostres clients i col·laboradors
  • Permisos de conduir: b

Com inscriure's a la formació?

Inscriure’s al link:

https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06052821

Persona de contacte: Jessica