Consultora Sènior – Finances Sostenibles (Manlleu)

Manlleu

Publicat el: 14/11/2023 |

Modalitat: |

Província: |

Àmbit: |

/

Dades de l'oferta de treball

Publicada: 14/11/2023

Modalitat de Treball:

Tipus de Contracte:

Tipus de Jornada:

Descripció de l'oferta de treball

Àmbit:

Les característiques de la vacant o El teu contracte serà indefinit. o Treballaràs a jornada completa amb un horari flexible distribuït de dilluns a dijous de 8-9h a 17-18h i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h. o El nostre model de treball és híbrid i flexible, gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal·lacions de Madrid, Barcelona, Manlleu o bé des de qualsevol punt d’Espanya. El perfil professional que necessitem Per a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l’equip els següents coneixements, experiència i competències. Continua llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip! Formació i coneixements clau o Formació de grau superior com graus universitaris, llicenciatures i/o diplomatures en: Economia, Administració i Direcció d’Empreses, Dret, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o altres titulacions similars. Màsters i postgraus en: Sostenibilitat i Medi Ambient, Finances Sostenibles, Responsabilitat Social Corporativa, Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Social i Econòmica o semblants. Valorem també la formació específica i l’experiència a partir de 4 anys en: o Consultoria i coneixements propis del sector: Global Reporting Initiative (GRI), Anàlisi i Report Financer, Estats d’Informació No Financera (EINF), Environmental Due Diligence, Directives Ambientals Europees, Bons Ambientals i Socials. o Haver treballat en ambients internacionals, pimes i grans empreses, principalment del sector privat. o Tracte amb empreses client i relacions comercials. o Experiència en la gestió d’equips de persones i projectes. o Coneixements en informàtica, concretament, domini de la Suite Microsoft Office (nivell avançat d’Excel), així com també d’Outlook i l’entorn Google. o Disponibilitat per desplaçar-te i atendre les possibles necessitats dels projectes, tals com: reunions amb empreses client, activitats formatives o altres tasques i/o activitats que requereixin la teva presencialitat. o Residir a Espanya. Quines són les teves competències i habilitats? Ens agradaria que poguessis aportar a l’equip: o Identificació i compromís amb els valors de l’empresa. o Orientació comercial i comunicació assertiva. o Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi. o Proactivitat i empoderament personal. o Lideratge. o Intel·ligència emocional i social. o Iniciativa, planificació i orientació a l’assoliment d’objectius.

BARCELONA – OSONA – 08560 MANLLEU

Detall de les funcions del lloc de feina

Com aportaràs valor a l’equip? Un cop t’incorporis al nostre equip de Sostenibilitat Corporativa, en l’àrea de Finances Sostenibles, els teus reptes i responsabilitats seran les següents: Exerciràs el control tècnic i administratiu de projectes relacionats amb la sostenibilitat corporativa i el finançament sostenible, tals com: o Assessorar a empreses en matèria de sostenibilitat. o Desenvolupar projectes de finances sostenibles (SPO, taxonomia UE, definició de models de bons socials i ambientals). o Desenvolupar projectes de mesurament de la sostenibilitat i estratègies de sostenibilitat. o Assistir en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons els estàndard GRI i EINF. o Elaborar estudis i informes diversos. Començaràs també a formar-te en la gestió econòmica dels projectes per a poder gestionar petits comptes i liderar equips de treball. Les tasques principals que duràs a terme dins aquest àmbit seran: o Gestionar l’equip de treball i coordinar-lo per assolir l’objectiu definit, alhora de detectar les diferents necessitats de formació de l’equip amb el suport del/ de la mànager. o Acompanyar al equip consultiu en el desenvolupament dels projectes aportant un tret diferencial mitjançant la pròpia expertesa i coneixement del sector. o Realitzar sessions internes de formació. o Quan es requereixi, participar en el procés de selecció i realitzar la tutoria i acollida en el procés de benvinguda de l’equip consultiu i l’equip en pràctiques. Participaràs alhora en grups de treball interns de temàtiques específiques i mantindràs una participació activa amb l’objectiu clau de detectar oportunitats i àrees de treball a potenciar. Elaboraràs noves ofertes i detectaràs noves oportunitats de continuïtat amb l’empresa client.

Condicions del lloc de treball

  • Contracte laboral indefinit
  • Jornada completa

Requeriments mínims

  • Títol de grau
  • Títol de grau – economia
  • Anglès (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
  • Català (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
  • Espanyol (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
  • Permisos de conduir: b

Com inscriure's a la formació?

Inscriure’s al link:

https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06053173

Persona de contacte: Sara