DIRECTORA D’OPERACIONS

Terrassa

Publicat el: 21/05/2024 |

Modalitat: |

Província: |

Àmbit: |

Salari: 3700€

- 4500€

/

Dades de l'oferta de treball

Publicada: 21/05/2024

Salari: 3700€

- 4500€

Modalitat de Treball:

Tipus de Contracte:

Tipus de Jornada:

Descripció de l'oferta de treball

Àmbit:

Descripció de l’oferta

Estem busquem un/a Director/a d’Operacions per a companyia situada a Terrassa com a responsable de planificar, organitzar, dirigir i controlar les activitats operatives de l’empresa, garantint la qualitat, la rendibilitat i la satisfacció dels seus clients. Reportant a la Direcció General, es responsabilitzarà del departament d’Operacions producció del taller de fabricació.

BARCELONA – VALLÈS OCCIDENTAL – 08222 TERRASSA

Detall de les funcions del lloc de feina

Principals funcions: Millora de manera permanent de la performance global de producció en totes les seves àrees de responsabilitat. Formular i implementar estratègies, millorar el rendiment i garantir recursos i col·laborar conjuntament amb els departaments (compres, oficina tècnica, comercial, magatzem..) · Optimització dels processos, procediments i mitjans per al desenvolupament i execució de totes les activitats operatives · Planificació de la Producció: Planificar i programar la producció diària i definir necessitats de recursos i equips necessaris per a complir els objectius de l’empresa. · Optimització de Processos: Identificar i eliminar ineficiències en els processos operatius per a millorar la productivitat i reduir costos. Elaborar informes per a identificar oportunitats de millora en l’operativa i en els equips mitjançant realització, seguiment i anàlisi de mètriques rellevants de la producció. · Gestió de l’equip de Logística Interna: Control de magatzems i inventaris. Definir els punts d’aprovisionament en funció de la demanda diària de materials i assegurar el correcte lliurament de materials als punts de producció. · Gestió de Manteniment: Garantir, dins del termini i en la forma escaient, l’execució eficient dels manteniments preventius i correctius dels equips i instal·lacions. · Col·laboració interdepartamental: Col·laborar estretament amb altres departaments per a garantir una comunicació fluida i una integració efectiva entre les funcions operatives, les altres àrees de l’empresa i les empreses externes contractades. · Coordinar i desenvolupar competencialment l’equip de les àrees de Qualitat, Logística, Producció, Planificació, Compres, Enginyeria i Manteniment

Condicions del lloc de treball

  • Contracte laboral indefinit
  • Jornada completa
  • Salari mensual brut des de ‘3700’ fins a ‘4500’

Requeriments mínims

Requisits

  • Experiència 5 anys. Experiencia con lean manufacturing e industria 4.0
  • Títol de grau
  • Títol de grau – industrial
  • Italià (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)
  • Espanyol (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
  • Competències / coneixements: perfil analític i resolutiu orientació a persones i coordinació d’equips persona resolutiva, organitzada, proactiva, dinàmica, amb dots de comunicació, lideratge i eficient davant condicions laborals adverses.

Com inscriure's a la formació?

Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06065605

Persona de contacte: RRHH HELPOINT

Sol·licita informació sobre el Programa DONES AMB IMPACTE