Manager sostenibilitat corporativa- Manlleu
Manlleu
Publicat el: 04/10/2023 |
Modalitat: Indefinit |
Província: Barcelona |
Àmbit: Empresa - Consultoria |
/ Mes
Dades de l'oferta de treball
Publicada: 04/10/2023
Modalitat de Treball: Presencial
Descripció de l'oferta de treball
Àmbit: Empresa - Consultoria
Les característiques de la vacant
o El teu contracte serà indefinit.
o Treballaràs a jornada completa amb un horari flexible distribuït de dilluns a dijous de 8-9h a 17-18h i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h.
o El nostre model de treball és híbrid i flexible, gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal·lacions de Madrid, Barcelona o Manlleu.
El perfil professional que necessitem
Per a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l’equip els següents coneixements, experiència i competències. Continua llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip!
Formació i coneixements clau
o Formació universitària en: Economia, Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Polítiques, Dret, Sociologia, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o titulació equivalent.
o Màster, Postgrau o Doctorat en Sostenibilitat i medi ambient: Responsabilitat Social Corporativa; Drets Humans; Democràcia; Globalització; Comunicació a les Organitzacions; Executive MBA; Gestió de Projectes o titulació equivalent.
Valorem també la formació específica i l’experiència a partir de 5 anys en:
o Gestió de projectes i equips de treball.
o Tracte amb clients i relacions comercials.
o Coneixements del sector.
o Consultoria.
o Elaboració de propostes de serveis.
o Desenvolupament de nous productes i serveis.
o Elaboració de memòries de sostenibilitat, GRI i/o EINF.
o Estratègies de sostenibilitat alineades als ODS.
o Anàlisis de riscos i/o impactes ESG.
o Idiomes: Castellà (C1), Anglès (C1) i Català (C1 valorable).
o Informàtica: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), Outlook i entorn Google.
Valorarem també:
o Experiència en ambients internacionals, pimes i grans empreses, principalment del sector privat.
o Formació complementària en Global Reporting Initiative.
Quines són les teves competències i habilitats?
Ens agradaria que poguessis aportar a l’equip:
o Identificació i compromís amb els valors de l’empresa.
o Orientació comercial i comunicació assertiva.
o Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi.
o Proactivitat i empoderament personal.
o Lideratge.
o Intel·ligència emocional i social.
o Iniciativa, planificació i orientació a l’assoliment d’objectius.
Ubicació:BARCELONA – OSONA – 08560 MANLLEU
Detall de les funcions del lloc de feina
Com aportaràs valor a l’equip?
Un cop t’incorporis al nostre equip de Sostenibilitat Corporativa, els teus reptes i responsabilitats seran les següents:
o Exerciràs el control tècnic, econòmic i administratiu de projectes destacats –pressupostos grans o clients clau- relacionats amb la sostenibilitat corporativa.
o Assessoraràs a empreses en matèria de sostenibilitat, concretaràs els requisits de l’encàrrec amb l’empresa client i l’acompanyaràs durant el procés.
o Assistiràs en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons l’estàndard GRI i EINF.
o Realitzaràs anàlisis de riscos i/o impactes ESG.
o Dissenyaràs la diagnosi i elaboraràs plans o estratègies de sostenibilitat.
o Participaràs en auditories de RSC i en memòries de sostenibilitat.
o Gestionaràs i desenvoluparàs l’equip de treball: coordinaràs les càrregues de treball, detectaràs i dotaràs als projectes dels recursos humans necessaris, detectaràs les diferents necessitats de formació, garantiràs la transferència de coneixement, metodologia i política d’empresa, entre d’altres.
o Aplicaràs les estratègies i objectius comercials de la unitat de negoci, identificant oportunitats i tendències del mercat.
o Realitzaràs la vigilància tecnològica per a detectar noves eines o recursos i estudiaràs a la competència.
o Garantiràs en tot moment l’acompliment dels criteris de qualitat d’Anthesis Lavola.
Condicions del lloc de treball
Contracte laboral indefinit
Jornada completa
Requeriments mínims
o Formació universitària en: Economia, Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Polítiques, Dret, Sociologia, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o titulació equivalent.
o Màster, Postgrau o Doctorat en Sostenibilitat i medi ambient: Responsabilitat Social Corporativa; Drets Humans; Democràcia; Globalització; Comunicació a les Organitzacions; Executive MBA; Gestió de Projectes o titulació equivalent.
Valorem també la formació específica i l’experiència a partir de 5 anys en:
o Gestió de projectes i equips de treball.
o Tracte amb clients i relacions comercials.
o Coneixements del sector.
o Consultoria.
o Elaboració de propostes de serveis.
o Desenvolupament de nous productes i serveis.
o Elaboració de memòries de sostenibilitat, GRI i/o EINF.
o Estratègies de sostenibilitat alineades als ODS.
o Anàlisis de riscos i/o impactes ESG.
o Idiomes: Castellà (C1), Anglès (C1) i Català (C1 valorable).
o Informàtica: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), Outlook i entorn Google.
Valorarem també:
o Experiència en ambients internacionals, pimes i grans empreses, principalment del sector privat.
o Formació complementària en Global Reporting Initiative.
Quines són les teves competències i habilitats?
Ens agradaria que poguessis aportar a l’equip:
o Identificació i compromís amb els valors de l’empresa.
o Orientació comercial i comunicació assertiva.
o Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi.
o Proactivitat i empoderament personal.
o Lideratge.
o Intel·ligència emocional i social.
o Iniciativa, planificació i orientació a l’assoliment d’objectius.
Com inscriure's a la formació?
Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06050849
Persona de contacte: Sara