Personal Auxiliar Administrativa de vendes
Rubí
Publicat el: 14/04/2023 |
Modalitat: Indefinit |
Província: Barcelona |
Àmbit: Administració - Gestió |
/ Mes
Dades de l'oferta de treball
Publicada: 14/04/2023
Modalitat de Treball: Presencial
Descripció de l'oferta de treball
Àmbit: Administració - Gestió
Descripció de l’oferta
El Servei d’Inserció de Rubí Forma precisa personal auxiliar administratiu/va de vendes amb horari de dilluns a dijous de 8 a 17h i divendres de 8 a 14h i amb ubicació a Rubí. Informem que les persones interessades en aquesta oferta seran contactades pel nostre centre RUBÍ FORMA mitjançant correu electrònic per tal de vehicular la candidatura amb la gestió d’aquesta oferta de treball.
Detall de les funcions del lloc de feina
Organitzar el contacte entre responsables de vendes i clients El·laborar pressupostos i cotitzacions per a clients Redactar documents d’oferta o contractes de venda Rebre comandes, revisar-les i passar-les al departament d’administració Conciliar els comptes corregint qualsevol errada i discrepància Aconsellar i informar sobre productes i serveis, quan sigui necessari i fer-se càrrec de possibles sol·licituds de clients Dur a terme tasques d’oficina (correspondència, atenció telefònica, realitzar ofertes i pressupostos a clients finals) Preparació de paquets,
Requeriments mínims
Requisits
- Experiència 1 anys. S’encarregarà de donar suport al departament comercial i de vendes de l’empresa. una persona dinàmica, organitzada, pro activa i enfocada a resultats
- Títol fp de grau superior
- Competències / coneixements: castellà llengua pròpia català nivell mig-alt domini eines informàtiques: correu electrònic, crm, office, xarxes valorable anglès nivell mig-alt
Com inscriure's a la formació?
Enviar CV a rmps@ajrubi.cat
O inscriure’s a https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06039219
Persona de contacte: Rosa