Responsable finances

Sant Boi de Llobregat

Publicat el: 20/12/2022 |

Modalitat: |

Província: |

Salari: 2400€

- 2500€

/

Dades de l'oferta de treball

Publicada: 20/12/2022

Salari: 2400€

- 2500€

Modalitat de Treball:

Tipus de Contracte:

Tipus de Jornada:

Descripció de l'oferta de treball

Descripció de l’oferta

DESOS Opció Solidària en procés de reestructuració i consolidació de l’estructura de l’entitat, oferta una nova vacant laboral a l’equip de coordinació general de l’entitat com a Responsable d’Administració i Finances. L’entitat necessita incorporar una figura amb un perfil molt proactiu, experiència demostrable i coneixements sobre comptabilitat financera i analítica. S’ofereix un contracte indefinit a partir de gener de 2023.

BARCELONA – BAIX LLOBREGAT – 08830 SANT BOI DE LLOBREGAT

Detall de les funcions del lloc de feina

Funcions: · Elaboració del pressupost general anual de l’entitat i seguiment · Supervisió mensual de la comptabilitat financera i analítica de la seu de Catalunya i Nicaragua · Supervisió de llibres d’ingressos i despeses · Elaboració dels comptes anuals i gestió amb l’auditoria · Control de la facturació i de la tresoreria · Pagaments · Declaracions fiscals (Impost de Societats, Declaracions d’Operacions amb Tercers, Declaracions de Donacions, Declaracions trimestrals IRPF) · Suport en l’elaboració de pressupostos de subvencions, licitacions i prestacions de serveis · Control de les justificacions econòmiques de projectes · Revisió de contractes laborals · Relació amb proveïdors · Assistència a reunions de coordinació general · Conjuntament amb tot l’equip de coordinació general, rendiment de comptes a la Junta Directiva de l’entitat

Requeriments mínims

Requisits

  • Experiència 5 anys. formació universitària en l’àmbit d’economia, finances, ade o similar · experiència demostrable de mínim dos anys en funcions similars i específicament en comptabilitat, control de subvencions i justificacions · alt nivell de responsabilitat i compromís amb l’entitat · capacitat de planificació, organització i sistematització del treball · proactivitat, iniciativa en la presa de decisions i gran capacitat per treballar de manera autònoma i en equip · persona il·lusionada i motivada · redacció i comunicació oral excel·lents en català i/o castellà · domini de l’excel · desitjable estudis i/o experiència en el tercer sector
  • Diplomatura o enginyeria tècnica
  • Diplomatura o enginyeria tècnica – administració i direcció d’empreses-ciències empresarials
  • Català (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)
  • Espanyol (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)

Com inscriure's a la formació?

Enviar CV a intermedia@fundaciointermedia.org

O inscriure’s a https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06031467

Persona de contacte: Núria Poch