Tècnica d’Administració polivalent

Barcelona

Publicat el: 17/08/2022 |

Modalitat: |

Província: |

Salari: 28000€

- 32000€

/

Dades de l'oferta de treball

Publicada: 17/08/2022

Salari: 28000€

- 32000€

Modalitat de Treball:

Tipus de Contracte:

Tipus de Jornada:

Descripció de l'oferta de treball

Seleccionem per a empresa instal·ladora, requereix incorporar a un/a Tècnic/a d’Administració Polivalent . En dependència del Director Financer de la companyia, la seva responsabilitat principal serà contribuir al bon funcionament del departament d’administració de la companyia. Realitzant una bona gestió de les eines de recursos humans , comptables, tresoreria, finances.

Ubicació:BARCELONA – BARCELONÈS – 08036 BARCELONA
Detall de les funcions del lloc de feina
 Gestió de comunicacions a la Seguretat Social (altes, baixes, modificacions i canvis de jornada o contractes..) – Sistema Red o Siltr@.
 Confecció, comunicació de la contractació laboral; així com el registre a Contrat@ i Certific@.
 Introducció d’hores, extres, baixes i qualsevol variable al programa i generar i revisar les nòmines mensualment
 Control d’hores treballades, variables de nòmina
 Generar i presentar les assegurances socials i impostos
 Entrega i control dels equips de protecció i seguretat
 Facturació – emissió i enviament de factures
 Seguiment de cobros i reclamació d’impagats
 Interlocució amb clients i proveïdors
 Control d’albarans de compra i revisió de les tarifes.
 Revisió i arxiu de contractes de serveis i documentació generada
 Comptabilitat bàsica ( introducció de factures al sistema, revisió i introducció a l’Excels…)
 Coordinació d’activitats de riscos laborals, pujar i demanar la documentació acreditativa dels treballadors (a través de la plataforma )
 Atenció telefònica, recepció de visites, correu i paqueteria.

Requisits
Experiència 3 anys.  experiència demostrable mínima de 3 anys a departaments d’administració (recursos humans, facturació, comptabilitat,..) preferiblement a empreses instal·ladores o de la construcció.  imprescindible domini del paquet office (word i excel), correu electrònic i internet.
Títol fp de grau superior
Títol fp de grau superior – administració
Català (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)
Espanyol (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)
Competències / coneixements:  persona amb capacitat organitzativa, resolutiva, polivalent i proactiva.  seriosa, amb iniciativa i meticulós amb el seu treball.
Permisos de conduir: b
Condicions del lloc de treball
Contracte laboral indiferent
Jornada completa
Altres beneficis: salari b/a 28000 – 32000  formació continua i progressió dintre de la companyia.  possibilitats de promoció i creixement professional

Requeriments mínims

Experiència 3 anys.  experiència demostrable mínima de 3 anys a departaments d’administració (recursos humans, facturació, comptabilitat,..) preferiblement a empreses instal·ladores o de la construcció.  imprescindible domini del paquet office (word i excel), correu electrònic i internet.
Títol fp de grau superior
Títol fp de grau superior – administració
Català (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)
Espanyol (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)
Competències / coneixements:  persona amb capacitat organitzativa, resolutiva, polivalent i proactiva.  seriosa, amb iniciativa i meticulós amb el seu treball.
Permisos de conduir: b

Com inscriure's a la formació?

Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06024412

Persona de contacte: Jessica