Tècnica d’operacions

Manlleu

Publicat el: 10/01/2023 |

Modalitat: |

Província: |

Àmbit: |

/

Dades de l'oferta de treball

Publicada: 10/01/2023

Modalitat de Treball:

Tipus de Contracte:

Tipus de Jornada:

Descripció de l'oferta de treball

Àmbit:

Descripció de l’oferta

Vols formar part d’una consultora líder en oferir solucions i serveis per a una sostenibilitat global? Si com nosaltres també creus que la sostenibilitat és la peça clau per cuidar del nostre planeta, Anthesis Lavola és la teva empresa! Uneix-te al nostre equip d’experts i treballa per fer-ho realitat! T’incorporaràs a l’àrea d’Operacions i donaràs suport als diferents equips d’estructura de l’empresa. Volem que sàpigues que… A Anthesis Lavola valorem la diversitat en totes les seves formes i l’entenem com a part de la nostra cultura i valors. L’empoderament i el respecte a la individualitat de cadascú és per a nosaltres l’espurna de la innovació i una inclusivitat autèntica que enforteix el creixement i l’assoliment d’objectius en equip. A Anthesis Lavola la diferència està en el teu propi talent i el valor que comparteixes amb l’equip. Per què ens encantaràs? A Anthesis Lavola creiem fermament que cada persona és un talent únic, per aquesta raó busquem una persona proactiva amb ganes de créixer i que estigui compromesa amb la transformació sostenible de la propera dècada. L’ONU ho té clar, ens espera “la dècada decisiva”, t’apuntes a la revolució sostenible?

BARCELONA – OSONA – 08560 MANLLEU

Detall de les funcions del lloc de feina

Què faràs en el teu dia a dia? o Donar suport als Responsables de Projecte en el seguiment econòmic dels projectes (% execució de projectes, marge-rendibilitat objectiu vs real, situació de facturació del projecte vs seguiment econòmic,…). o Fer el tancament de projectes revisant diferents paràmetres (aprovació d’hores, facturació=revenue, comandes completades i factures de proveïdors rebudes,…). o Realitzar comandes a empreses proveïdores (centralitzar la majoria de comandes de l’organització cap a les empreses proveïdores, donar-les d’alta, verificar el compliment dels requisits, sol·licitar i verificar documentació relacionada, realitzar una prospecció de les millors empreses proveïdores,…). o Fer el tancament mensual dels ingressos del projecte (preparar els llistats de seguiment dels projectes, % d’execució, marges de projectes, productivitat i altres indicadors que siguin necessaris). o Donar suport en l’elaboració i anàlisi de ratis econòmics pel seguiment de les diferents Solucions del Negoci.

Requeriments mínims

Requisits

  • Experiència 1 anys. 1-2 anys en empreses del sector de serveis o consultoria en el departament financer.
  • Títol de grau
  • Títol de grau – administració i direcció d’empreses-ciències empresarials
  • Competències / coneixements: què busquem en tu? o nivell acadèmic i especialitats formatives: grau d’administració i direcció d’empreses, economia o similar. o eines digitals i informàtica: domini del paquet office, concretament del excel. o idiomes: català, castellà i anglès (mínim b2). o es valoraran: coneixements de power bi. les teves competències i habilitats: o proactivitat i empoderament personal. o identificació i compromís. o flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi. o comunicació. o intel·ligència emocional. o treball en equip i cooperació. o iniciativa, planificació i orientació a l’assoliment d’objectius.

Com inscriure's a la formació?

Inscriure’s a https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06032676

Persona de contacte: Sara