Tècnica Superior de Recursos Humans

Lleida

Publicat el: 16/12/2022 |

Modalitat: |

Província: |

Àmbit: |

/

Dades de l'oferta de treball

Publicada: 16/12/2022

Modalitat de Treball:

Tipus de Contracte:

Tipus de Jornada:

Descripció de l'oferta de treball

Àmbit:

Descripció de l’oferta

Important i consolidada acadèmia de Formació ubicada al centre de Lleida vol incorporar al seu equip un/a tècnic de Recursos Humans per a portar el departament laboral, juntament amb un equip de dos persones. FORMACIÓ Imprescindible: • Cicle Formatiu Grau Superior Administració i Finances i/o Grau universitari en l’àmbit de la gestió empresarial. • Coneixements informàtics avançats: paquet Microsoft Office. • Català: nivell C. • Formació específica en Recursos Humans i altres formacions relacionades amb la gestió administrativa i comptable. Aspectes a Valorar: • Experiència 3 anys. Imprescindible experiència treballant en departaments de RRHH fent diverses tasques de gestió de personal. • Persona responsable, de confiança, proactiva, dinàmica, amb iniciativa, comunicativa, organitzada, estructurada i resolutiva. • Habilitat per a la negociació Competències: • Perfil col·laboratiu, responsable, metòdic i ordenat. • Capacitat de treballar en equip i flexibilitat. • Capacitat d’ escoltar, aprendre i millorar en la tasca de cada dia. • Habilitats relacionals i comunicatives. Empatia i bon tracte. • Capacitat d’adaptació als canvis i imprevistos. • Habilitat per gestionar i resoldre problemes. • Bona capacitat d’expressió escrita.

LLEIDA – SEGRIÀ – 25003 LLEIDA

Detall de les funcions del lloc de feina

Assegurar la correcta aplicació dels protocols i les directrius establertes pel control de la gestió dels processos laborals. Seguiment i avaluació dels processos i procediments laborals Actualització documental: Registre al sistema informàtic intern de gestió, i arxiu físic. Programació de signatures de contractes i annexos a les persones treballadores. Gestió baixes IT i AT: comunicació amb els treballadors, gestoria i/o mútua. Actualització documentació PRL i LOPD Participar en diferents reunions internes i externes, comitès i comissions de treball. Participar en l’elaboració, implantació i difusió de diferents polítiques de gestió de persones. Comunicació constant amb la gestoria

Requeriments mínims

Requisits

  • Experiència 3 anys. Experiència 3 anys. Imprescindible experiència treballant en departaments de rrhh fent diverses tasques de gestió de personal. persona responsable, de confiança, proactiva, dinàmica, amb iniciativa, comunicativa, organitzada, estructurada i resolutiva. habilitat per a la negociació
  • Títol fp de grau superior – administració
  • Català (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
  • Espanyol (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
  • Anglès (parlat b1 – llindar, escrit b1 – llindar)

Com inscriure's a la formació?

Enviar CV a info@lmidiomes.com

O inscriure’s a https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06031034

Persona de contacte: Jordi