Masterclass LIDERA – 50 a 50: La prevenció i actuació davant l’assetjament sexual i per raó de sexe a l’àmbit laboral
Barcelona
Data: 07/05/2025 |
Durada: 2 hores |
Modalitat: Presencial |
Província: Barcelona |
Àmbit: Educació - Formació
Dades de la Formació
Publicada: 29/04/2025
Preu: 0 €
Descripció de la Formació
Àmbit: Educació - Formació
Objectius
– Comprendre què és l’assetjament sexual i l’assetjament per raó de sexe i com es manifesten a l’entorn laboral.
– Identificar situacions de risc i les seues conseqüències, tant a nivell individual com organitzacional.
– Conéixer les obligacions legals i el marc normatiu vigent en matèria de prevenció i actuació.
– Promoure entorns laborals segurs i respectuosos, tot fomentant una cultura de prevenció basada en el respecte i la igualtat.
Continguts
– Marc normatiu
– Identificar i prevenir l’assetjament
– El rol de l’empresa i les persones treballadores
– El protocol
– Bones pràctiques
La sessió combina exposició teòrica, anàlisi de casos reals, dinàmiques de grup i espais de reflexió per assegurar un aprenentatge pràctic i significatiu.
La formació serà impartida per Mar Gaya , psicòloga i experta en igualtat de gènere a l’àmbit laboral. Amb més de 19 anys d’experiència com a consultora independent, Mar ha treballat en la implantació de polítiques d’igualtat a grans organitzacions. És autora de publicacions com «Igualant» (2011) i la «Guia pràctica per diagnosticar la igualtat» (2017). La seva especialitat és promoure la igualtat efectiva d’oportunitats entre homes i dones a l’entorn laboral.
La sessió combina exposició teòrica, anàlisi de casos reals, dinàmiques de grup i espais de reflexió per assegurar un aprenentatge pràctic i significatiu.
Jornada organitzada per l’ Associació 50/50 dins el marc de l’ Espai LIDERA de Barcelona Activa.
Formadora: Mar Gaya
Perfil de la Formadora:
Psicòloga i experta en igualtat de gènere a l’àmbit laboral. Amb més de 19 anys d’experiència com a consultora independent, Mar ha treballat en la implantació de polítiques d’igualtat a grans organitzacions. És autora de publicacions com «Igualant» (2011) i la «Guia pràctica per diagnosticar la igualtat» (2017). La seva especialitat és promoure la igualtat efectiva d’oportunitats entre homes i dones a l’entorn laboral.
Com inscriure's a la formació?
Inscriure’s al link: https://emprenedoria.barcelonactiva.cat/es/activitats/detall-activitat?id=1412428
Persona de contacte: Cristina Pacheco