Networking Gourmet de tardor de SomDONES.cat
amb la col·laboració de Finorbox
Dimecres 19 d’octubre de 18-20h al Spaces 22@ C/ Pallars 193.
Ja tenim la TAULA DE PONENTS completa per al Networking Gourmet de tardor de SomDONES.cat del 19 d’octubre de 18-20h
Comptarem amb la participació de:
- Marita Seara, vinguda de Galícia, Directora Fundadora de Visionarias
- Nadia Ghulam, activista i escriptora, autora de: El secret del meu turbant i Somiant la pau, una mirada femenina a l’Afganistan dels talibans, entre d’altres.
- Gemma Cernuda, experta en Comunicació, creadora de Ellas Deciden, escriptora i autora de varis llibres, el darrer: Atrapados en el feminismo.
- Anna Mercadé, directora de l’ODEE- Observatori Dona, Empresa i Economia de la Cambra de BCN, autora de: Dirigir en femení
Moderadora de la taula: Ingrid Colomer, periodista de BTV
Amb la col·laboració de les empreses MISAKO i les degustacions dels productes artesanals de FINORBOX i la seva xef Viry Macias.
Més un PITCH-literari d’algunes autores de SomDONES
Dia: 19 d’octubre, a les 18h
Lloc:Spaces 22@ C/ Pallars 193
Preus: Usuàries de SomDONES: 25€
General: 35€
Inscripcions a: https://www.inscribirme.com/networkinggourmetdetardor
Animeu-vos!!
2 comentaris a “Networking Gourmet de Tardor”
Hola,
Es pot arribar a les 19h i entrar a la sala?
Moltes gràcies.
Salutacions,
Betlem Ferrer
Una molt bona experiència ja que va ser un plaer escoltar les opinions i vivències de les diferents ponents, totes elles de molt nivell.
També un plaer el pitch-literari amb sorteig de llibres on jo vaig ser una de les afortunades. Gràcies!
Vam acabar degustant els deliciosos productes artesanals de Finorbox i vam marxar amb un obsequi de Misako. Un vespre rodó!!😀