PONENTS del NETWORKING d’HIVERN SomDONES: Dones referents del món digital
Dia: 20 de gener del 2026 de 16,30-19h
Lloc: Espai DAMM. Pier 01. TECH Barcelona. Pl Pau Vila 1. Barcelona
Preu: 18€ Usuàries SomDONES – 25€ Públic general
Networking per a dones emprenedores que ja han iniciat el seu camí digital i que volen donar un pas més: consolidar-se com a referents visibles, influents i amb impacte al seu sector.
Amb les següents ponents:
- Mónica Mendoza – Vendes i desenvolupament personal. Premio Trajectòria pel Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona (COACB).
- Cristina Pacheco – Emprenedoria i B2G. Coordinadora del programa LIDERA a Barcelona Activa.
- Laia Arcones – Marca personal. Women Mentor, experta en lideratge i visibilitat femenina. Fundadora de l’Instituto Más Mujeres.
- Selva Ramírez – Mentora d’emprenedores i experta en B2G. Experta en contractació pública amb la planificació estratègica i el màrqueting d’alt nivell. Presidenta de l’Associació Chejeru
- Cristina Madrid Martí – Biaixos de gènere i IA. Professora i consultora en IA aplicada a negocis, mentora en emprenedoria i lideratge.
- Anna Bausells – Consultoria estratègica de negocis digitals. Fundadora d’AB Group i creadora del mètode ABLP. Speaker i formadora en estratègia, posicionament i escalabilitat.
- Pat Carrasco– Experta en Estratègia i Màrquèting digital. Directora de l’agència Las Cosmonautas
Moderadora:
Nuria Cortés: Especialista en Intel.ligència Relacional i Networking Estratègic. Consultora d’Innovació i gestió del canvi.
Després networking entre les assistents, pica-pica i moltes sorpreses.
Participa, comparteix amb SomDONES i emporta’t contactes i noves experiències!!
Inscripcions a:
https://www.inscribirme.com/networking-dhivern-somdones-digitals1