El dia 6 de Març, amb motiu del Dia Internacional de les Dones Somdones i ACEDE- Associació catalana d’Empresaris, Directius i Executius, van organitzar una jornada per donar visibilitat a les dones i el talent femení de les empreses d’ACEDE a Spaces 22@.
Després d’una breu presentació de la plataforma somDONES, es va dur a terme una enriquidora taula rodona sobreTalent femení a les empreses d’ACEDE, moderada per Alicia Linares, sòcia de Monday Happy Monday, amb les següents ponents:
- Empresària, Eugènia Tañá, membre del Consell Executiu i directora de l’Àrea de Persones de Ferrer & Ojeda.
- Emprenedora/innovadora: Raquel Torres, directora d’Operacions i Cap de coordinació de serveis de Boramar Serveis
- Directiva: Anna Calvo, directora de Relacions Laborals de Catalunya i Balears del grup Clece-NDAVANT
- Sector Públic: Núria Gavaldà, directora d’Estratègia i Innovació del Banc de Sang i Teixits.
Les ponents van expressar les seves experiències professionals i personals, amb els seus obstacles, la situació en igualtat en les seves empreses i els reptes de futur per a crear i mantenir talent femení.
Finalment es realitzà una activitat dinamitzadora amb un Kahoot grupal sobre Dones Pioneres, conduit per Anna Pujol, directora de somDONES.
A totes les ponents i a la magnífica moderadora, moltes gràcies.
I a tots els assistents, per la seva participació.
Aquí teniu la galeria de fotos de la jornada:








